قتل خانوادگی رئیس بانک در تهران

استخدام 2 میلیارد قاتل برای ارتکاب جنایت

آفتاب نیوز:

روز سه شنبه سیزدهم شهریور ماه سال جاری زن جوانی با فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و به اپراتور گفت: برادرم که مدیر یکی از بانک های غرب تهران است از صبح پاسخگو نیست. به خانه اش آمدم، بعد از باز کردن در، جسد خون آلودش را در اتاق دیدم، خوابش را دیدم. لطفا کمک کنید.

چندی نگذشته بود که ماجرای قتل این جوان از رادیوهای کلانتری 133 شهرزیبه شنیده شد و دقایقی بعد قاضی محمدمهدی برعا. بازپرس ویژه قتل اداره سوم دادسرای امور جنایی به همراه بازپرسان اداره دهم آگاهی، کارشناسان پزشکی قانونی و تیم شناسایی وارد منزل شده و تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

تحقیقات اولیه نشان داد با توجه به آثار خون در محل، 2 فرد ناشناس مخفیانه وارد خانه شده و با انگیزه نامعلومی با بیش از 16 ضربه چاقو مقتول را در اتاق خوابش مورد ضربات چاقو قرار دادند. در گزارش پزشک حاضر در محل همچنین گفته شده احتمالا یک نفر با چاقو به بدن مرد میانسال ضربه زده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه با اطلاعات بازپرس جنایی مشخص شد مقتول با همسر سابقش و دختر 17 ساله اش درگیری داشته و دختر نوجوان تا زمان کشته شدن پدرش در خانه بوده است و همین کافی است که او را با همسر سابقش درگیر کند. هدف برای تحقیق . .

دختر 17 ساله در اظهارات متناقضی به بازپرس جنایی گفت: به دلیل ارتباط با چند تن از دوستانم بین من و پدرم درگیری پیش آمد اما این باعث نمی شود که او را بکشم! روز حادثه زودتر از روزهای دیگر خانه را ترک کردم و از جنایت اطلاعی ندارم.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در تحقیقات انجام شده متوجه وجود دوربین های فیلمبرداری در اطراف آپارتمان مورد نظر شدند، با بررسی آنها مشخص شد که متهم با تاکسی اینترنتی به غرب تهران آمده و پس از طی مسافتی مرتکب جنایت شده است. به راحتی از درب ورودی وارد خانه شد.

بررسی گسترده اطلاعات نشان داد شوهر همسر سابق مقتول که داریوش نام دارد به دلیل اختلافات خانوادگی با مقتول درگیر شده و دختر 17 ساله چند روز قبل از وقوع جنایت با داریوش و مادرش ملاقات کرده است. متعهد شد.

همچنین از سوی دیگر اقدامات فنی و مخابراتی نشان داد که دختر 17 ساله، مادر و همسر مادرش می‌دانستند که متهم به زودی نزد مقتول می‌رود که برای دستگیری مرد جوان و مقتول سابق کافی بود. . – زن و دختر به دستور دادگاه.

داریوش که در بازجویی مانند همسر و دختر خوانده اش منکر جنایت خود شده بود، پس از مواجهه با شواهد موجود به جنایت هولناک اعتراف کرد و گفت: چندی پیش دختر مقتول به خانه ما آمد و مدعی شد که می تواند. دیگر با پدرش زندگی نمی کنم من زندگی نمی کنم همچنین درگیری های خانوادگی زیادی با مقتول داشتم به همین دلیل همسرم (همسر سابق مقتول) و دختر کوچکم تصمیم گرفتند 2 مرد را برای ضرب و شتم مقتول استخدام کنند. .

متهم مدعی شد: مقتول رئیس بانک بود و دارایی زیادی داشت به همین دلیل دخترش برای گرفتن ارث با کشتن پدرش موافقت کرد. 2 نفر را استخدام کردیم و در ازای 2 میلیارد تومان قول دادیم مقتول را کتک بزنیم، اما در عرض چند روز متوجه شدیم که 2 جوان مرتکب قتل شده اند!

در پی اعترافات آشکار داریوش، رصد اطلاعاتی آغاز شد و در اولین اقدام، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی محل اختفای 2 مرد جوان را در منطقه البرز شناسایی و پس از چند ساعت تعقیب و گریز و مراقبت موفق به دستگیری آنها شدند. با تعجب عمل

صبح امروز متهمان به شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند. زمانی که یکی از آنها متوجه شد داریوش، همسر سابقش و دختر مقتول راز این جنایت را فاش کرده اند، به جرم خود اعتراف کرد و به بازپرس پرونده گفت: چند روز پیش شریک زندگی ام مدعی شد که می خواهد اخاذی کند. پول از پلیس رئیس بانک به مبلغ 2 میلیارد تومان. از من خواست که در خانه بمانم تا تنها نباشم.

وی ادامه داد: پیشنهاد شریکم را پذیرفتم; افرادی که ما را استخدام کردند یک تاکسی اینترنتی به ما دادند. با اقدامات انجام شده دختر مقتول درب منزل را باز کرد و به تنهایی از ساختمان خارج شد. شریکم پس از ورود به خانه به اتاق خواب مقتول رفت و او را با چاقو کشت. پس از ارتکاب جنایت سعی کردیم با صحنه سازی صحنه قتل ردی از خود به جای نگذاریم که پس از فرار گرفتار شدیم.

با دستگیری 2 شرور و اعتراف یکی از متهمان، بازپرسان اداره دهم بازپرسی جنایی با اقدامات عملیاتی، همدستان احتمالی 5 متهم این پرونده را شناسایی و سپس اقدامات لازم برای دستگیری را انجام دادند. آنها را

گفتگو با متهم

سابقه داری؟

خیر، من 24 سال سن دارم و سابقه کیفری ندارم.

آیا شریک زندگی شما سابقه دارد؟

بله، او دارای سوابق کیفری زیادی است.

شغل شما چیست؟

من طراح ساختمان هستم.

چه نوع اطلاعاتی دارید؟

تا دیپلم درس خواندم.

آیا اعتیاد به مواد مخدر دارید؟

نه، من هیچ دارویی مصرف نمی کنم.

چگونه با شریک زندگی خود آشنا شدید؟

من از بچگی با او دوست و همسایه بودم.

چطور با داریوش آشنا شدید؟

از طریق یک دوست مشترک

چه شد که با قتل موافقت کردی؟

نمی دانستم برای کشتن به خانه هدف می رویم. فکر می کردم فقط می خواهیم او را بزنیم.

نمی دانم چه شد که مقتول کشته شد، دوستم به اتاق مقتول رفت و جنایت کرد.

آیا پیش از جنایت پیش پرداخت دریافت کردید؟

خیر، ما با دارویش، دختر مقتول و شوهر سابق مقتول برای خرید و فروش 2 میلیارد تومان طلای سوریه قرارداد بسته بودیم، اما قرار بود در پشت صحنه این مبلغ را در ازای کتک زدن سر قاتل دریافت کنیم. بانک

بعد از قتل چه کردی؟

بعد از اینکه دوستم مدیر بانک را کشت، صحنه را پاکسازی کردیم و به کرج رفتیم.

آخرین سخنان مقتول چه بود؟

مقتول روی تخت بود اما با دیدن ما نام دخترش را صدا زد و درخواست کمک کرد.

به دستور قاضی محمد مهدی براء؛ بازپرس ویژه قتل بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار بازپرسان پلیس آگاهی دهم تهران قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما