پکیج آموزش لینک بیلدینگ حرفه ای صفر تا 100 سئوی خارجی آموزش تصویری نحوه ساخت بک لینک برای سایت

همه ابزارهای فوق بینش های ارزشمندی را ارائه می دهند که می توانند به شما در شروع کار با لینک سازی کمک کنند. همه آنها نمای بالینی را در نمایه بک لینک شما ارائه می دهند ، اما هرکدام با اطلاعات اضافی متفاوت ارائه می شوند. شما می توانید بهترین محتوا را از دید خود ایجاد کنید ، اما این یک فضای رقابتی است و گوگل هنگام رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو ، عوامل بی شمار دیگری را در نظر می گیرد.

عملکرد سایت، محتوای آن، ساختار صفحات، کاربردی بودن سایت برای کاربران و توجه به SEO در این مرحله بررسی می‌شوند. MonitorBacklinks تقریباً به اندازه Ahrefs دامنه های مراجعه کننده را انتخاب می کند. علاوه بر این ، آنچه در مورد MonitorBacklinks منحصر به فرد است ، ارائه جزئیات مربوط به بک لینک های برتر است که می توانید براساس Trust Flow یا Citation Flow مشاهده کنید. با این حال ، برای دسترسی به پایگاه داده بیشتر آنها ، باید به نسخه پولی آنها بروید.

  • ویژگی نوفالو به موتورهای جستجو دستور می دهد که این بک لینک را نخزیده و پیج رنک (معیاری برای تشخیص میزان اهمیت صفحات وب‌سایت) را به این لینک ها منتقل نکنند.
  • خرید بک لینک برای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به سایت ها بسیار حائز اهمیت هستند.
  • نکته منفی این است که پایگاه داده پیوندهای آنها در مقایسه با Ahrefs یا MonitorBacklinks نسبتاً محدود است.
  • خدمات این شرکت شامل خرید بک لینک قوی، طراحی و بهینه سازی سایت، مدیریت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی می باشد.

داناپ از سال 1396 تا به امروز سهم بزرگی در حوزه آموزش در کشور داشته و رضایت دانشجویان را از ابتدا ملاک کار خود قرار داده است. تمامی محصولات و صفحات شما با استراژی های درست و هدفمند مورد برسی قرار میگیرد و تگ های H در صورت نیاز بازسازی میشود و درست میشود. موارد ذکر شده در پکیج سئو برای سایت شما از همان روز اعمال میگردد که باعث افزایش رتبه سایت و تبلیغات بیزنس شما خواهد شد .

منابع و نمونه سوالات دوره های فعال ضمن خدمت فرهنگیان

دوره پیش رو مطابق آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل و به روز ترین اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد و با تکیه بر منابع ثابت شده و علمی تهیه و تنظیم شده تا به راحتی بتواند نیازهای شما عزیزان را در زمینه لینک سازی برطرف کند. شما با خریداری و مشاهده این پکیج کاملاً حرفه ای و با کمی تمرین و ممارست بعد از مدتی به یک متخصص در زمینه لینک سازی مبدل خواهید شد که به راحتی خواهید توانست از این حرفه کسب درآمد کنید. کاملا مبتدیانه است که شما بخواهید فقط با کلمه کلیدی انکور تکست بسازید چیزی که خیلی افراد به شما می گویند! در این دوره آموزشی به شما یاد می دهیم که در هر لایه از بک لینک های خود چه نوع انکور تکستی استفاده کنید؟!

بک لینک (که به آن لینک ورودی نیز گفته می شود) لینکی است که از وب سایت دیگری به وب سایت شما انجام شده است. از نظر بصری ، لینک می تواند در یک متن ، روی یک تصویر یا به عنوان یک دکمه قرار گیرد – تا زمانی که منبع یک وب سایت متفاوت باشد ، همه این اتصالات به عنوان لینک دهنده محسوب می شوند. در سئو، بک لینک بسیار مهم است زیرا یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی برای هر موتور جستجوی بزرگ به حساب میاد و این باعث شده حسابی بازار خرید بک لینک داغ شود. در پایان باید متذکر شویم که پکیج آموزشی لینک بیلدینگ حرفه ای، حاصل سال ها سعی و تلاش مجموعه مدیر سئو است که در طی چندین و چند سال مطالعه و تجربه گردآوری شده است. تمامی بخش ها به صورت کامل با تکنیک ها و متدهای کاملاً کاربردی آموزش داده شده تا کارآموزان عزیز لینک سازی داخلی و خارجی را به خوبی فراگرفته و از آن کسب درآمد کنند.

با دانستن تکنیک های لینک سازی داخلی و همچنین پیشنیاز آن یعنی تولید محتوا حرفه ای شما برای خیلی از پروژه های سئو خود، دیگر نیازی به لینک سازی خارجی و در واقع روش های پر ریسک آن نخواهید داشت. لینک سازی داخلی فرایندی است که طی آن محتوا های تولید شده و صفحات وب سایت با استفاده از لینک هایی مطابق با اصول و استاندارد های جهانی به هم متصل می شود و ایجاد ساختاری عنکبوتی در نقشه سایت، هدف آن است. با لینک سازی داخلی، ساختار لینک، فواید لینک سازی داخلی، تاثیر آن در رقابت های سنگین سئو و … آشنا می شوید و در انتهای فصل اول آموزش هم پایه های اصلی لینک سازی داخلی را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. پایه هایی که از مشاهده و مطالعه مطالب آموزشی وب سایت های معتبر دنیا و همچنین آزمون خطا های فراوان بدست آمده است. این پکیج شامل تمامی اصول و فنونی است که در زمینه لینک سازی داخلی، میتواند قدرت صفحات شما را دگرگون کند و با استفاده از ارتباط سازی داخلی و خارجی طبق استاندارد های گوگل، بیشترین بازدهی از پتانسیل محتوا های تولیدی را به ارمغان می آورد.

رپورتاژ یعنی یک وب سایت در یک مقاله یا محتوای منتشر شده به سایت شما لینک دهد. بک لینک های متنی بک لینک های دریافتی با استفاده از کلمه کلیدی یا همان انکرتکست بوده و لینک هایی قابل کلیک هستند که در داخل متن، های‌لایت شده و برجسته به نظر می رسند و با کلیک روی آنها صفحه وب مورد نظر باز می شود. کلمات موجود در انکرتکست به موتورهای جستجو کمک می کند تا رتبه بندی صفحه در حال بارگذاری را تعیین کنند.

بهینه سازی سئو یک سایت دارای بخش های بسیار متنوعی است و شامل مجموعه ای از فعالیت های مختلف می شود که این فعالیت ها به 3 بخش اصلی سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال تقسیم می شوند. ما در این دوره سئو علاوه بر آموزش جامع این 3 بخش اصلی، به تمامی نکات و تکنیک های لازم برای بهینه سازی حرفه ای سئو می پردازیم. بدون شک استفاده از آخرین آپدیت الگوریتم های گوگل و همچنین آخرین اصول لینک سازی حرفه ای به شما کمک می کند تا باعث رشد کسب و کار اینترنتی تان شوید. چرا که گوگل هم به دنبال وب سایت هایی است که خودش را با آخرین تغییرات الگوریتم ها وفق داده و به نوعی یک رقابت سالم را با دیگر رقبا شروع کند. رپورتاژ آگهی که یکی از بهترین بک لینک دائمی محسوب می شود، علاوه بر طبیعی، سالم و بی خطر بودن می تواند از نظر گوگل هم ایده آل محسوب شود.

سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای پکیج ها

در بحث سئو و بهینه سازی سایت یکی از فاکتورهای بسیار مهم که به شدت هم مورد توجه گوگل قرار دارد، بحث بک لینک سازی است که بدون شک تأثیر بسیار زیادی هم در سئو سایت دارد. پس می توان اینگونه گفت که لینک سازی یکی از فاکتورهای فوق العاده مهم در رشد، پیشرفت و توسعه وب سایت است. اینکه شما بدانید چطور از سایت های معتبر بک لینک با کیفیت تهیه کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به نحوی که اعتبار سایت شما نیز نزد گوگل افزایش یابد. قبلا هم تاکید کردیم که ساخت بک لینک و نحوه انجام آن از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجو است.

سپس بر حسب میزان ارتباط موضوعی و اعتبار آنها ۱۰۰ سایت برتر جهت بک لینک سازی برگزیده می شوند. تدوین استراتژی سئو سایت در اکثر موارد، 50 درصد از کار سئوی سایت را در ماه اول سئو پیش می‌برد و جلوی کارهای پرهزینه و زمان‌برِ بیهوده را می‌گیرد. و حال در این وب سایت، تجربه پروژه‌های موفق و شکست‌خورده را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا شما سایت خود را با استراتژی و بازگشتِ سرمایه بالا، سئو کنید. شما اگر بک لینک بسازید و گوگل آنها را ایندکس نکند هزینه و زمان شما از بین رفته است. در ضمن نحوه ایندکس به صورت زمانی و تعدادی برای گوگل مهم است که کار شما طبیعی به نظر برسد. بک لینک هایی که از این سایت تهیه می کنید به گونه ای دقیقاً شبیه یک لینک معمولی در یک سایت معمولی ایجاد شده و توسط ربات های گوگل پس زده نمی شوند!

  • عنوان ها و متا تگ ها در صورت نیاز بازسازی میشوند یعنی تیم ما برای شما یک گزارشی را ارسال میکنند و به شما میگویند که چه عنوان ها و متا تگ های موجود در سایت نیاز به بازسازی دارد و پس از تایید شما آن دسته از آنها بازسازی میشوند.
  • با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود.
  • می‌تونید مبلغ دوره سئو رو توی دوتا قسط به فاصله یک ماه پرداخت کنید.

دسترسی به دوره تنها از طریق نرم‌افزار اسپات پلیر (SpotPlayer) امکان‌پذیر است. پس از ثبت سفارش، در مرحله اول باید نرم افزار اسپات پلیر را دانلود کنید. بعد از اجرای اسپات پلیر، کد لایسنسی که در اختیار شما قرار می‌گیرد را در قسمت ثبت دوره جدید وارد کنید. بعد از اینکه آموزشتون تموم شد، ما خودمون شمارو به بازار کار معرفی می‌کنیم تا سریع به درآمد برسید. اینجوری دیگه دغدغه کار پیدا کردن و رزومه فرستادن برای کسب و کارهای مختلف رو هم ندارید.

به خصوص برای مشاغل کوچک یا استارتاپ ها ، به دست آوردن چنین نوع تأییدیه فوق العاده دشوار است. اما اگر می خواهید عملکرد SEO خود را افزایش دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که بطور پیوسته بک لینک با کیفیت بالا به وب سایت خود ، بهتر و سریعتر از رقابت خود کسب می کنید. در حالی که 200 فاکتور رتبه بندی در گوگل شناخته شده است ، بک لینک یکی از مهمترین موارد برای موتور جستجوی گوگل است.

فهرست هایی که باید در آنها قرار داشته باشید ، فهرست هایی است که افراد در واقع از آنها استفاده می کنند – مانند Google برای کسب و کار من ، Yelp و TripAdvisor. فراتر از این فهرست های معروف ، تعداد زیادی دایرکتوری عمومی و خاص وجود دارد که می تواند به رتبه بندی و بازدید شما کمک کند. به عنوان مثال اگر صفحه اصلی شرکت فناوری شما از یک پست وبلاگ با عنوان “چگونه به گلف بازگردد” بک لینک دریافت کند ، این به عنوان یک بک لینک مناسب یا با کیفیت تلقی نخواهد شد. معتبر – سایت دارای نمایه معتبر بک لینک (اعتماد به نفس زیاد) است ، بازدید کننده زیادی ایجاد می کند و حتی در SERP ها نیز رتبه خوبی دارد. علاوه بر این ، سایت های .gov و .edu مانند سایت های پیشرو در صنعت وزن بیشتری دارند.

می توانید مواردی را انتخاب کنید که با کسب و کار شما همخوانی داشته و از طریق ایمیل از جمله اعتبارنامه خود به آنها پاسخ دهید. برای شروع ، به سادگی در HARO مشترک شوید (به خبرنگار دیگری کمک کنید). این یک سرویس رایگان است که منابع متخصص (مانند خود شما) را با وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران که به دنبال همکاران هستند ، متصل می کند. وقتی برای تهیه کردن مطالعه به سراغ نویسنده می روید ، فراموش نکنید که چرا محتوای شما ارزش نمایش دارد. برای مشاهده نمونه ای از دنیای واقعی شرکتی که از این قوانین لینک دهی برای رسیدن به بالای صفحات جستجو استفاده کرده است ، مطالعه موردی ویدئویی ما را در مورد Glassdoor بررسی کنید.

  • اما سوالاتی که در این زمینه وجود دارد مختص افرادی که در زمینه سئو فعالیت می کنند.
  • با تحقیق در مورد مقالاتی که مربوط به محتوایی هستند که تبلیغ می کنید و از قبل دارای بخش “بیشتر بخوانید” ، می توانید آنها را پیدا کنید .
  • در صورت هرگونه ابهام می توانید از مشاوره رایگان محصول بهره مند شوید.
  • و اما فصل سوم آموزش که به عنوان لینک سازی داخلی حرفه ای مطرح می شود، به مفاهیمی می پردازد که در فضای اینترنت و وب سایت ها، خیلی به آن پرداخته نشده و در واقع برگ برنده وب سایت هایی است که از آن مطلع بوده و بهره مند شوند.

در حقیقت بسیاری از سایت های مجازات شده هرگز نمی توانند بعد از پایان پنالتی گوگل، رتبه قبلی خود را به دست بیاورند. این امر نشان می دهد که گرفتار شدن در خرید لینک ها می تواند یک سابقه بدی در کارنامه یک سایت به جا بگذارد. در کنار موضوع فوق، سئو سایت نسبت به گذشته تاکتیک های خاص خود را می طلبد.

با تحقیق در مورد مقالاتی که مربوط به محتوایی هستند که تبلیغ می کنید و از قبل دارای بخش “بیشتر بخوانید” ، می توانید آنها را پیدا کنید . طبیعی – پیوند حمایت مالی نمی شود ، متن لنگر مارک یا اسپم نیست و صفحه ارجاع دارای تعداد طبیعی پیوند است. به عبارت دیگر ، کیفیت به اندازه کمیت در هنگام بازگشت بک لینک اهمیت دارد.

بنابراین شما برای شروع این دوره به هیچ گونه پیش نیازی احتیاج نخواهید داشت. اگر سایت شما در صفحات اجتماعی صفحه ایی نداشته باشد تیم ما شروهع به ساخت این صفحات میکند و آن صفحه ها را درون سایت قرار میدهیم تا بتوانیم سیگنال معتبر و خوبی را از  صفحات اجتماعی بگیریم. بعضی وقتا رقیب های شما برای اینکه سایت شما را زمین بزنند بک لینک های نامناسبی را برای شما میسازند تا سایت شما دچار افت رتبه شود تیم ما این بک لینک ها را پیدا و شناسایی میکند. با پیدا کردن کلمه کلیدی اصلی سایت شما و کلمات هدفند به شما یک گزارش کاری میدهیم و در این زمینه به شما میگوییم که درون سایت خودتان باید چه صفحاتی داشته باشید و در چه هدف هایی باید رو به جلو بروید تا به آن چه مد نظر خودتان هست برسید. سئو سایت خود را با بهترین شرایط ممکن به دست تیم ما بسپارید تا از فروش میلیاردی سایت خود لذت ببرید. در این مرحله باید سایت را بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کنیم.

البته، پیشنهاد میکنم در این متن، با موضوع بک لینک و فعالیتهای آپ بک لینک شما در بیشتر جنبه های آن به صحبت بپردازیم. بنابراین، در ادامه این متن، به بیان بیشتری درباره خدمات آپ بک لینک، اهمیت بک لینک در سئو، نحوه انتخاب سفارش بک لینک بک لینک های مورد نیاز و تاثیر آن در فروش و بازاریابی میپردازیم. لرنو وب با چند سال سابقه فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، یکی از بهترین ها در لینک سازی و اجرای پلن های رپورتاژ قوی با بهترین کیفیت و بازخورد قوی.

  • برای اینکه بتوانید درک کنید که این مقالات Best X در صنعت شما چقدر محبوب هستند ، از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید و میزان جستجوی ماهانه را بررسی کنید.
  • انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد.
  • به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند.
  • این روزها خیلی از افراد با سئو و لینک بیلدینگ آشنایی نسبی پیدا کرده اند ولی اینکه چطور با استراتژی و بهینه قدم به قدم برای یک پیج یا صفحه متناسب با کلمه کلیدی خود بک لینک بسازید کسی به شما نمی گوید.

کلیه رقبای اختصاصی شما از نظر سئویی و جایگاه در گوگل آنالیز می شوند. ما در مسیر بک‌لینک‌سازی که معمولا برای افراد سخت است همراه شما خواهیم بود. ما این تضمین را به شما می دهیم که خدمات ارائه شده در زمان مقرر شده به نتیجه برسد در غیر اینصورت هزینه فاز مربوطه را عودت خواهیم داد. مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید .

با دومین خزنده فعال علاوه بر Google ، Ahrefs دارای جامع ترین پایگاه داده پیوند لینک است که داده های به روز را به شما ارائه می دهد. در نسخه رایگان این ابزار ، Ahrefs 100 بک لینک برتر ، 5 لنگر برتر و 5 صفحه برتر را به شما نشان می دهد. این کافی است تا بتوانید از لینک های وب سایت خود از طریق پرندگان دیدن کنید. ذکر نام در مقاله هایی که بهترین کالاها را ارائه می دهند مانند محصولی که شما ارائه می دهید ، راهی خارق العاده برای تقویت برند شما ، واداشتن افراد بیشتر به آزمایش محصول شما و البته کسب بک لینک با کیفیت بالا است.

به یاد داشته باشید که سئوسل همواره به روز ترین و بهترین کیفیت را در ارائه خدمات در نظر می گیرد. لذت یادگیری با تماشای دوره های آموزش آنلاین در هر زمان و هر مکان دو چندان می شود. ماموریت ما در داناپ برقراری عدالت آموزشی در کشور و کمک به جوانان برای اشتغال بیشتر بوده است.

سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . این ابزار همچنین نمودارهایی را ارائه می دهد تا به شما نشان دهد کدام صفحه ها بیشترین پیوند را دارند یا کدام کشورها بیشتر به وب سایت شما پیوند دارند. OpenLinkProfiler ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل مشخصات بک لینک شما است. نکته منفی این است که پایگاه داده پیوندهای آنها در مقایسه با Ahrefs یا MonitorBacklinks نسبتاً محدود است. با این وجود ، بینش های زیادی وجود دارد که می توانید (به صورت رایگان) با فیلتر کردن بک لینک های موجود بر اساس دسته هایی مانند صنعت ، TLD ها ، لنگرها یا LIS (امتیاز نفوذ لینک) به دست آورید. خیر، سرفصل های این پکیج سئو به گونه ای طراحی شده تا تمامی افراد با هر سطح دانشی درباره سئو بتوانند از آن استفاده کنند و مباحث ارائه شده در آن را بیاموزند.

منظور از ارزیاب، الگوریتم‌های گوگل نیست، منظور کارشناس‌هاییه که برای گوگل کار می‌کنن و نتایج رو خودشون بررسی می‌کنن. وقتی این کتاب رو میخونیم میفهمیم که گوگل دقیقاً چه معیارهایی برای بررسی سایت‌ها داره و روی چه چیزهایی حساسه. اگه تمام معیارهای سئوی داخلی و خارجی رو هم رعایت کنید، بدون تحلیل آمارها و بررسی وضعیت سایتتون، نمی‌دونید مسیرتون درسته یا نه ولی سرچ کنسول به شما کمک میکنه تصمیم‌های درستی یگیرید.

چه سایت دارید، چه دنبال تضمین آینده شغلی خودتون هستید، در هر صورت دیدن این دوره براتون ضروریه. چرا؟‌ چون الان بخش عمده‌ای از مشتری‌ها و فروش سایت از طریق گوگله و همه به این مهارت شما نیاز دارن. ما از سئو مبتدی تا پیشرفته را به شما آموزش می‌دهیم و در نهایت شما را به بازار کار معرفی میکنیم. ALT ها موجود در تمامی صفحات شما مورد برسی قرار میگیرد و اگر مشکلی در آنها باشد بازسازی میشود. عنوان ها و متا تگ ها در صورت نیاز بازسازی میشوند یعنی تیم ما برای شما یک گزارشی را ارسال میکنند و به شما میگویند که چه عنوان ها و متا تگ های موجود در سایت نیاز به بازسازی دارد و پس از تایید شما آن دسته از آنها بازسازی میشوند.

متأسفانه خیلی از افراد که در حیطه لینک سازی فعالیت می کنند تصور می کنند با لینک سازی های متعدد و مداوم و بعضاً تکراری می توانند دل موتورهای جستجو را به دست بیاورند. اما غافل از اینکه گوگل خیلی هوشمندتر از این حرف ها است و این نوع لینک سازی از نظر آنها اسپم تلقی می شود. نکته مهم این است که تعداد بک لینک هایی که ایجاد می کنید اصلاً مهم نیست بلکه موردی که بسیار اهمیت دارد، کیفیت لینک هایی است که ایجاد می کنید. در واقع این پکیج یکی از کامل ترین آموزش ها در بحث لینک سازی به شمار می رود که مطابق با آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۲۱ توسط وب سایت مدیر سئو تولید و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

اگه سایتت توی گوگل رتبه بالایی داشته باشه، مشتری‌ها اول میان سراغ سایت تو و درآمدت از بقیه بالاتره. متخصص های ما به صورت روزانه سرچ کنسول سایت شما را برسی میکنند تا متوجه روند پیشرفت سایت شما بشود و به صورت هفتگی برای شما گزارشی ارسال میکنند. نقشه یا سایت مپ شما مورد برسی متخصص های ما میشود و در صورت نیاز اصلاحاتی که لازم است انجام میشود. هم اکنون می توانید این کتاب ارزشمند که به عنوان رفرنس اساتید در خیلی از موسسات آموزشی تدریس می شود را تهیه کنید. در این مرحله، باید منابع اصلی و قابل اعتماد برای جمع‌آوری اطلاعات مرتبط با موضوعات شناسایی شده استفاده شود. در زمینه انجام سئو، مشاوره سئو و آموزش سئو، میتوانید با هر یک راه های ارتباطی زیر به ما متصل شوید تا در خصوص نیاز شما صحبت کنیم.

اما تعداد سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند تنها یک نمونه از تأثیر بک لینک ها در سئو سایت است. علاوه بر این گوگل به سن دامنه، آتوریتی، مرتبط بودن سایت ها به همدیگر، تنوع لینک ها، طول و کیفیت محتوا، انتخاب انکر تکست مناسب، مکان لینک (داخل محتوا بهتر از فوتر یا ساید بار است) و… نیز اهمیت زیادی می دهد. در ضمن برای بهبود سئوی سایت خودتان تنها به کسب یا خرید بک لینک اکتفا نکنید چون تا زمانی که تمام فاکتورها و اصول سئو را رعایت نکنید، این کار تأثیر زیادی روی بهبود سئو سایت شما نخواهد داشت. یکی از فاکتورهایی که موتورهای جستجو در رتبه بندی صفحات وب، تعداد و کیفیت لینک های خارجی دریافت شده را مهم می دانند. شما با کسب بک لینک از یک صفحه وب معتبر در ازای پرداخت یک مبلغی، می توانید فرایند به دست آوردن لینک ها را سرعت بخشیده و اطمینان حاصل کنید که می توانید به سرعت در لیست نتایج موتور جستجو گوگل رتبه بالایی کسب کنید.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما