قیمت دیزل ژنراتور نمایندگی فروش ژنراتور دیزلی گازسوز

در حالت قطع برق شهری به صورت خودکار اقدام به تأمین برق مشترکان می‌کند. یک مدل از ژنراتور به صورت استند بای ژنراتور ممکن است لازم باشد تا فقط چند ساعت در ماه عمل کند اما مدل‌های دیگری از ژنراتورهای پرایم هستند که باید به صورت پیوسته عمل کنند. زمانی که یک ژنراتور جایگزین راه می‌افتد، ممکن است با شرایطی به‌خصوص عمل کند مانند ۱۰٪ بار اضافه که در طی زمان فعالیت می‌تواند منظور شود.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور

احتراق ناقص سبب شکل‌گیری دوده و پس ماند سوخت نسوخته می‌شود که مسیر رینگ‌های پیستون را بسته و می‌چسباند و سبب کاهش شدید در کارایی مهر و موم کردن می‌شود و فشار کم ابتدایی را تشدید می‌کند.

واحد های اداری و صنعتی

با این وجود، استفاده از قابل اعتمادترین، با کیفیت ترین روغن ها، روان کننده ها و خنک کننده ها برای کارکردن موتور دیزل ژنراتور حائز اهمیت می باشد.

شخص خریدار می تواند با آگاهی از توان دستگاه مقدار مناسبی از سوخت را در آن قرار دهد و باعث شود سیستم ژنراتور بتواند بدون کمبود سوخت کار کند. درواقع مولدهای تولید برقی که با سوخت فسیلی کار می کنند را ژنراتور برق گویند. مشخصات دیزل ژنراتور های برق دارای چند بخش هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

کاربرد موتور دیزل در زمینه حمل و نقل جاده‌ای

هر ژنراتور برق دیزلی دارای یکسری اجزا و تجهیزات بخصوصی است که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توان دیزل ژنراتورهایی ساخت. دیزل ژنراتور Diesel Generator یک دستگاه تولید برق است که از موتور دیزل برای تولید برقق استفاده می‌کند. دیزل ژنراتور تصاکو  Tsaco نمایندگی انحصاری فروش دیزل ژنراتور آکسا ترکیه در ایران با بیش از 15 سال سابقه است.

دیزل ژنراتور

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

پاربرگ سایت

تماس با ما